Secinājumi
Viesnīcas menedžmentam galvenais visu izdarīt pēc iespējas lētāk un izdevīgāk;
Restorānu darbība nebalstās tikai uz viesnīcas klientiem;
Dažkārt uzliek pārāk lielu atbildību praktikantiem;
Liela daļa vieksmīga restorāna darbības un servisa pamatā ir “hostes” jeb viesu ierādītāja darbs;
Priekšlikumi
Nodrošināt restorānu ar lielāku daudzumu trauku un glāžu;
Salabot restorāna āra terases grīdu;
Izveidot lielāku atpūtas telpu darbiniekiem;
Saskaņot servisa pasniegšanas manieres un kvalitāti starp visiem viesmīļiem;
Padomāt par jaunu uniformu iegādi;
Pieņemt darbā vairāk darbiniekus;
Pievērst lielāku uzmanību bāra darbībai, kad uz vietas nav bārmeņa;
Priekšlikumi
Pārskatīt dzērienkarti un saskaņot to ar bārmeni.
…