Prakses mērķi, uzdevumi
Prakses mērķi
nostiprināt teorētiskās zināšanas
iegūt studiju programmai atbilstošu kompetenci
apgūt praktiskas iemaņas sabiedrisko attiecību darbā
savākt materiālus studiju darbam
Prakses uzdevumi
Jāiepazīstas ar sabiedrisko attiecību darba organizāciju, struktūru, amata aprakstiem, darba un dokumentu plūsmu prakses vietā.
Jāiepazīstas un jāizvērtē uzņēmuma iekšējās komunikācijas sistēma, jāpiedalās iekšējās komunikācijas aktivitātēs.
Jāiepazīstas un jāizvērtē darbs ar klientiem prakses vietā.
Jāveic patstāvīgais darbs– informācijas sagatavošana, preses relīžu rakstīšana, preses monitorings, darbs ar medijiem, iekšējā komunikācija u.c.
Veikt uzņēmuma darbinieku anketēšanu un anketas rezultātu sagatavošanu apstrādei.
Par aģentūru “Airport”
Izveidota 2003.gadā
15 cilvēku komanda
Reklāmas un komunikācijas pakalpojumu spektrs:
korporatīvās un zīmolu identitātes izstrāde
zīmolu un komunikācijas stratēģiju izstrāde
reklāma
sabiedriskās attiecības
sarīkojumi.…