Prakses pozitīvās un negatīvās puses
Iespēja novērot bērnus un pakāpeniski iesaistīties pedagoģiskajā procesā
Bērniem un praktikantam ir laiks adoptēties, lai veidotu tālāk labāku kontaktu
Negatīvās puses, manuprāt, nebija, bet bija daži trūkumi, tas bija saistīts ar bērnu vecumposma īpatnībām.
Bija reizes, kad nevis izdevās, tā ka tas iecerēts, jo bērni ir pārsteigumu pilni un ne vienmēr ir iespējams paredzēt viņu rīcību.
Personīgie secinājumi
Esmu pārliecinājusies, ka, strādājot praktiski, nevis notiek, kā tas ir rakstīts teorijas grāmatas.
Nav ne vienas formulas, kas būtu derīga visās situācijas, jo katru reizi problēmas un situācijas ir savādākās.
Pedagogam jābūt elastīgam, lai spētu būt bērniem gan draugs, gan padomdevējs, gan autoritāte.
Lai atrisinātu problēmas, ir jāskatās uz to daudzpusīgi, izvērtējot visus apstākļus, bērnu emocionālo stāvokli, rakstura īpašības u.c. Analizēt konkrētu problēmsituāciju no visiem rakursiem, lai maksimāli pareizi rīkoties.
…