Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:651231
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Mārketinga pasaulē biznesa tirgi ir daudz lielāki par patērētāju tirgiem;
Biznesa pircējiem tiek pārdots vairāk preču un pakalpojumu par lielākām summām nekā patērētājiem;
Lai ietekmētu pirkšanas centru mārketinga speciālistam jāapzinās ietekmējoši vides, organizācijas, starpperso
nu, individuālie un kultūras faktori.
Biznesa tirgus kopumā ietver ne tikai uz peļņas gūšanu orientētus uzņēmumus, bet arī institucionālās un valsts organizācijas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1354319
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties