Pētījuma objekts: Latvijas patērētāju pirkšanas lēmuma pieņemšanas process.
Pētījuma priekšmets: pircēju rīcību patēriņa preču tirgū ietekmējošie faktori.
Problēma: patērētāju rīcības īpatnības nopietni ietekme Latvijas uzņēmumu konkurētspēju.
Hipotēze: Cenu deļ Latvijas ražotāji zaude savu pircēju.
Darba mērķis: izpētīt faktorus, kas ietekmē pirkšanas lēmuma pieņemšanu.
Darba uzdevumi:
Raksturot pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesu un to ietekmējošos faktorus;
Izanalizēt, kā Patērētāju tiesību aizsardzības likums var ietekmēt preču pirkšanas procesu;
Veicot aptauju, noskaidrot, kādi faktori ir visnoteicošākie preces izvēles procesā mūsdienu Latvijas pircējam.
Iepazīstināties ar Latvijas iedzīvotāju viedokli par svarīgākajiem vietējo ražotāju preču trūkumiem.
Preču un pakalpojumu pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesa posmi un to īpatnības…