Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:364852
 
Vērtējums:
Publicēts: 07.08.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt


Nozīmīga mārketinga sastāvdaļa ir konkurentu analīze. Pilsētas konkurenti ir citas pilsētas, vai plašāk runājot – citas pašvaldības, kas darbojas tajos pašos piedāvājuma virzienos kā tirgū virzāmā pilsēta.
Sacensībā par tirgu pašvaldības var būt gan konkurentes, gan sabiedrotās. Ir tādi pilsētu atbalstāmie produkti, kas labāk attīstāmi, ja arī kaimiņos tie veiksmīgi attīstās.

Zīmols
Mārketinga teorijā zīmols ir atzīmēts, kā viena no produktu raksturojošām iezīmēm. Tai pat laikā minēts, ka ne visiem produktiem ir zīmols.
Zīmols ir pārdevēja solījums pastāvīgi sniegt pircējam konkrētu labumu, īpašību un pakalpojumu kopumu. Labākie zīmoli izsaka kvalitātes garantiju.
Tātad no mārketinga viedokļa pilsētas zīmola veidošanu un uzturēšanu var uzskatīt, kā vienu no pilsētas mārketinga stratēģijas komponentēm. Un līdz ar to pilsētas zīmola veidošanu nevar atraut no citām pilsētas attīstības darbībām.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1340477
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties