Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:418612
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings
Ar mārketingu cilvēki satopas katru dienu – TV reklāmas par precēm un pakalpojumiem, laikrakstu sludinājumi, sastopamies ar dažādu aģentūru aģentiem;
Mārketinga uzdevums ir ne tikai stimulēt pieprasījumu pēc kādas konkrētas preces vai pakalpojuma, bet nodrošināt tādu pieprasījuma līmeni, kas uzņēmumam ļauj sasniegt savu izvirzīto mērķi;
Mārketings ir apzināts process, kas virzīts uz vēlamā galamērķa sasniegšanu preču pārdošanas rezultātā.

Pieprasījums un tam atbilstošie mārketinga veidi
Potenciālais jeb gaidošais pieprasījums
Jaunā prece vēl tikai veidojas, top;
Patērētājiem ir vajadzība pēc kādām noteiktām precēm, bet ražotājs vēl šīs preces vēl nepiedāvā (piem. jauni pārtikas produkti, jauna sadzīves tehnika, dizaineru apģērbi u.tt.);
Mārketinga uzdevums ir attīstīt preci – pārvērst pieprasījumu reālā pieprasījumā, t.i. jānosaka pieprasījuma apjoms un jākoordinē visās mārketingā funkcijās vēlamā tirgus virzienā;
Uz ražotāju tiek virzīts Attīstošais mārketings.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1112117
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties