1.slaids
Tēma: PERSONĀLA VADĪBAS NOZĪME KRĪZES LAIKĀ.
2.slaids
Kopš Latviju ir pārņēmusi ekonomiskā krīze, notikumu un uzmanības krustugunīs ir nonācis DARBA DEVĒJS un viņa prioritātes:
Kā izdzīvot?
Kā samazināt izmaksas?
Kā noturēt pozitīvu naudas plūsmu?
Kā noturēt un atrast klientus?
Kā, samazinot darbinieku skaitu, neatlaist vērtīgākos?
Kā saglabāt vismaz daļu esošo darba vietu?
Šobrīd šie un daudzi citi jautājumi ir ļoti aktuāli un nebūt nav viegli atbildami.
3. slaids
Tomēr uzņēmumā joprojām strādā otra iesaistītā puse – DARBINIEKI, no kuriem lielākā daļa nav zaudējuši nozīmīgumu un vērtību uzņēmumā, jo:
līdzšinējos gados viņos ir ieguldīti ievērojami resursi, lai paaugstinātu kvalifikāciju un zināšanas;
ilgas pieredzes rezultātā piemīt padziļinātas zināšanas par piedāvāto produktu niansēm, kas palīdz veiksmīgāk tos pārdot;
ir izveidojušās uzticības pilnas attiecības ar esošajiem klientiem;
Katram uzņēmējam ir jāsaprot, ka darbinieki ir vislielākā vērtība, jo:
tieši darbinieki ar savu no konkurentiem atšķirīgo domāšanas veidu var ietekmēt biznesa veiksmes un neveiksmes;
tieši cilvēki ir tie, kas ģenerē jaunas idejas, ievieš inovācijas, izdomā arvien jaunas, vēl nebijušas lietas un pakalpojumus.
Taču ne visos uzņēmumos tas tiek pietiekami novērtēts! Un nereti uzņēmumi nonākot saspīlētā ekonomiskā situācijā, vispirms cenšas ietaupīt uz personāla vadību un ar to saistītajiem procesiem – apmācību, motivēšanu un iekšējo komunikāciju. Ne velti starptautisko pētījumu rezultāti vēstī, ka cilvēkresursu kapitāla efektīva vadība ir galvenais uzņēmuma konkurētspējas nodrošinātājs. …