Patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori:
1)Ārējās vides faktori (ekonomiskie, politiskie, tehniskie, dabas).
Šie faktori netieši ietekmē pircēja rīcību. Darba alga ir kopējo ienākumu svarīga sastāvdaļa, reālo ienākumu summu ietekmē cenu līmenis, bet ienākumu un cenu izmaiņas tirgū izpaužas pircēja maksātspējā.
Uzņēmumā jau no tā pirmsākumiem noteikti augsti kvalitātes kritēriji gan izejvielām, gan gatavajai produkcijai. Spilvā visas izejvielas atbilstoši pārtikas kvalitātes prasībām vispirms tiek pārbaudītas laboratoriski. Pateicoties tehnoloģijas attīstībai, Spilva pilnveidoja arī izejvielu sensorās novērtēšanas sistēmu, lai atkārtoti saražotā produkta garšas, smaržas, krāsas un konsistences īpašības neatšķirtos no iepriekšējā.
2)Sociālie
PAI ir ideāls brokastu dzēriens, kas sniedz enerģiju jau no paša rīta.
PAI sulas ir ne tikai gardas, bet arī mazkaloriju. Ņemot vērā zemo kaloriju saturu, dabiskās sulas Pai ir veselīgs un gards papildinājums, ievērojot dažādas diētas.…