Vienu nedēļu seko līdzi ietekmētāju (influenseru) aktivitātēm:
Uzdevums: izvēlēties 3 aktīvus ietekmētājus, kuriem Jūs esat fiksējis lielāko pārkāpumu skaitu, kā arī 2 – godīgas prakses piemērus. Balstoties uz šiem ietekmētājiem, veidot prezentāciju (vismaz 5 slaidi), kurā, cita starpā, tiek sniegtas atbildes uz šādiem jautājumiem:
1) Identificē, kuru ietekmētāju var saukt par komercprakses īstenotāju; uzskaitīt pazīmes.
2) Fiksē pārkāpumus un neskaidrības ietekmētāju darbībā/bezdarbībā. Atpazīt konkrētus Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma pantu pārkāpumus.
3) Fiksēt godīgas prakses piemērus.
4) Identificē ietekmētāju mērķi no viņu veikto darbību izpausmes veidiem. Kāds, jūsuprāt, vispārīgi/ lielākoties ir ietekmētāju darbības mērķis?
5) Atzīmē, ko pats darītu citādi, lai nebūtu pārkāpumu un veiksmīgāk sasniegtu mērķus.
6) Vai pats vēlētos būt ietekmētājs? Kāpēc?