Reklāmu izmanto, lai veidotu uzņēmuma tēlu (imidžu), kā arī ar reklāmu veido noteiktu sabiedrisko domu par preci, tādēļ tā izraisa noteiktas vajadzības, tā izveido preču iegādei nepieciešamo psiholoģisko bāzi. Iedarbodamās uz cilvēku apziņu, reklāma veido preču pieprasījumu. Iedarbojas uz cilvēka apziņu, prātu, jūtām, paradumiem, domāšanu un rada noteiktu reakciju.
Iegūto informāciju cilvēki var pieņemt zināšanai, var noraidīt, var iegaumēt vai aizmirst. „Reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai”.
Bieži vien reklāma neatbilst patiesajam piedāvātajam produktam vai pakalpojumam, tādējādi raisot cilvēkos šaubas par produktu, tā kvalitāti un pielietojumu.
Jakobs Kronung reklāmā.. kur mazmeita runājās ar omīti par festivālu, netīrām drēbēm utt, un omīte teica: arī es biju tādā festivālā 79 gadā, bet mūsu drēbes palika neskartas. Uz ko mazmeita jautāja: kā tā omīt? Omīte atbild: jo mums to nebija .
Vai tiešām ir bijis kaut viens festivāls, kur cilvēki ierodas kaili ? Vai arī šīs kafijas ietekme uz cilvēkiem ir negatīva ? Par ko īsti ir reklāma, par to ka uz festivālu jāiet kailiem, vai par kafiju ?…