"Mūsu laikmetam raksturīga virspusējība, bieži vien neiedziļināšanās būtībā. Ja runājam par pasakām, dzenoties pēc nemitīgiem uzlabojumiem, vienkāršojumiem un sižeta pavērsieniem, ir ļoti svarīgi saudzīgi un ar pietāti uzlūkot pasaku formulas, tēlus un sižetus. Pretējā gadījumā neapzināti kļūsim par vandāļiem un salauzīsim kādu bērna dvēseles attīstībai svarīgu pamatvēstījumu, kas ietērpts brīnumainā, mazliet neparastā pasakas valodā."2
Tomēr pasaku tēlu izmantošana reklāmās, var gūt panākumus, jo tos pazīst lielākā daļa sabiedrības, līdz ar to reklāma būs atmiņā paliekoša. Šie tēli nekad nezaudēs savu aktualitāti un reklāmās tiek attēloti ļoti dažādi, bet pārsvarā reklāmu veidotāji izvēlas tos interpretēt netradicionālā skatījumā vai mūsdienīgā vidē t.i. mēģina atrast kaut ko jaunu, kas bieži vien ir svarīgi reklāmai. Manuprāt, pasaku tēlu (arī to motīvu) izmantošana reklāmās ir efektīva, tomēr jābūt uzmanīgiem ar interpretāciju un pirms reklāmas veidošanas jāizsver vai tiešām šis ir labākais veids kā pateikt to, ko vēlamies.…