Priekšlikumi
Palielināt veikalu skaitu gan Rīgā, gan citās pilsētās.
Lai piesaistītu vairāk pircēju, veikalam jārāda vairāk reklāmas un jāpiesaista jaunus sadarbības partnerus.
Jāveido izpārdošanas dažādos svētkos un tirdziņos.
Precēm, kuras glabājās ilgu laiku noliktavās, jārīko izpārdošanas internetā.
Secinājumi
Kursa darba mērķis tika sasniegts, tomēr izpētīt dziļāk uzņēmuma noliktavu saimniecības organizēšanu traucēja informācijas trūkums.
Ieteicams palielināt veikalu skaitu. Pagaidām ir tikai divi veikali un viens birojs Rīgā.
Noliktavu platību jāizmanto maksimāli efektīvi, lai preces būtu cieši saliktas un neaizņemtu daudz vietas. Tādā veidā būs lielāka ietilpība – varēs pasūtīt un glabāt vairāk.
Kopā veikals izmanto 8087,5 m2 platību noliktavām, kas mēnesī izmaksā 24 537.50 EUR.
Kopš 2015. gada augusta, kad tika atvērta noliktava Daugavgrīvas ielā, interneta veikala apgrozījums un peļņa palielinājās par 15% salīdzinājumā ar 2014. gadu.
Jauna noliktava Daugavgrīvas ielā veicināja uzņēmuma apgrozījuma un pieprasījuma palielināšanos, kā arī apkalpošanas kvalitātes un efektivitātes uzlabošanu.
Lielāka noliktava ļauj uzglabāt lielāku preču sortimentu – internetveikalā var palielināt piedāvājumu.
Jo vairāk veikalam būs noliktavu, jo lielākās partijās varēs pasūtīt preces no piegādātājiem. Tas būs lētāk, jo uzņēmums pasūtīs retāk un lielāku preču daudzumu.
…