“Attiecību” mārketings:
Galvenais veids kā iegūt tirgus daļu ir pārspēt konkurentu un izstumt viņu no tirgus;
Dod iespēju veidot ļoti ciešas attiecības ar klientiem un attur tos pāriet pie konkurenta;
Balstās uz šādiem principiem:
patērētāju izpēte,
pircēju potenciāla noteikšana,
patērētāju vajadzību un vēlmju izpēte,
noturīgu savstarpējo attiecību uzturēšana starp uzņēmumu un pircējiem,
pircēju datu izmantošana,
daudzkārtēja uzkrāto zināšanu izmantošana.
“Tenku” mārketings:
Pasaulē jau pazīstams vairāk kā 15 gadus;
Latvijā to sāka izmantot salīdzinoši nesen;
Tā īstenošanai izmanto dažādus netradicionālus kanālus: SMS, internetu, netradicionālas akcijas dažādās vietās, spilgtus, piesaistošus tēlus utt.;…