Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:165930
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.08.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Viesmīlības industrijas raksturojums
Viesmīlības industrija ir daļa no lielās tūrisma nozares.
Tūrisma nozare sastāv no 5 lielām daļām.
Viesmīlības nozari veido – izmitināšanas un ēdināšana pakalpojumi.
Latvijas naktsmītņu tendences
straujas augšanas stadijā;
optimālais gultu skaits vienā uzņēmumā pēc Rietumu standartiem jābūt vismaz 75;
viesnīcas sistēmas sadrumstalotība – sarežģīta pārdošana (30% viesnīcu Eiropā ir neatkarīgas), konkurence to rosinās arī Latvijā;
Baltijas tirgus vēl vismaz 2-3 gadus būs jaunatklājums tūristiem;

Latvijas naktsmītņu tendences
darbaspēka problēma (ievest?);
no Latvijas aptaujātajiem viesnīcu vadītājiem 57% atbild personāla trūkums (ja D valstīs vairums darbinieku vīrieši, tad Latvijā 77,3% sievietes, Turcijā sievietēm darbs viesnīcā skaitās piedauzīgs)
Latvijā maz nodarbina jauniešus 2,2% (48,6% jauniešu nodarbinātība)
vairumam Latvijas viesnīcu nav atmiņā paliekošu detaļu, kas tieši to raksturotu (“zilu aci istabiņai”);
tūrisma aģentūru pozīciju vājināšanās starpniecībā;
korporatīvo darījumu pieaugums;
kluba tipa viesnīcu izveide, kas patstāvīgajiem klientiem ir ar zināmu atlaidi.
Latvijas viesnīcu problēmas
Viesnīcas pakalpojumu uzlabošanas, jo daudzos Latvijas rajonos ir tikai 1-2* viesnīcas, kas izvietotas Latvijas teritorijā ļoti nevienmērīgi, kā arī noslogojuma izteiktā sezonalitāte.
Sarežģītās tūrisma formalitātes ar Krieviju, kā dēļ Latvija zaudēja lielu daļu no viesiem. Piem., Igaunijā 10X lielāks krievu tūristu skaits nekā Latvijā.
Augstais PVN , kas radīja cenu atšķirības salīdzinot Latvijas viesnīcu pakalpojumus ar Lietuvas ( 20% lētāk). Tādēļ Latviju tūristi šķērsoja kā tranzītvalsti, izvēloties nakšņošanu Lietuvā.
Slikti attīstītais mārketings Latvijas viesnīcās.
Mārketingā cīnāmies par cilvēka vietu apziņā !
Augstākā līmeņa kadru trūkums – viesnīcas cenšas pārmānīt citu viesnīcu vadītājus uz savu, piesolot lielāku algu + bonusus.
Neprasme sevi prezentēt dažādos tūrisma pasākumos.
Latvijas viesnīcas nevar lepoties, ka to piedāvātais servisa līmenis atbilstu noteiktā cenām.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties