Aktuālākās tendences modes industrijā
Modes industrijas produkti - apliecina indivīda statusu sabiedrībā un vienlaikus sniedz emocionālu piepildījumu.
Liela nozīme, prezentacijai, reklāmai, populāru blogeru ietekmei, piemēram, Agnese Kleina spilgti popularizē Latvijas zīmolus gan vietējā tirgū, gan ārzemēs.
Slavenības un citi modes līderi ir pirmie, kas izmēģina jaunos stilus un izskatus, mudinot publiku pieņemt jaunpienākušās tendences.
Slavenības atver savas apģērbu, aksesuāru, veļas līnijas.
Tiek radīti “fake” modes zīmolu pakaļdarinājumi.
Aktuālākās tendences modes industrijā
Straujš jauno zīmolu uzplaukums.
Aktuāli izmantot dabīgus materiālus.
Modes skatēs demonstrētie tērpi bieži vien ir ar nodomu pārspīlēti, lai pievērstu uzmanību un atstātu ekstravagantu iespaidu.
Modes industrija caur saviem produktiem, sabiedrībā kultivē minimālisma, praktiskuma un valkāšanas ērtuma tendences. (kedas tiek kombinētas ar svārkiem un kleitām. Brīvi krītošie, maisveida džemperi, mēteļi pieejami neskaitāmās dizaina variācijās)
Miksētas dažādu stilu kombinācijas, jauktas krāsas, kuras parasti kopā nekombinē, dažādu tekstūru audumi. (Ielu mode parādās - smalkos pasākumos un pat uz sarkanā paklāja.)
Viss vecais atgriežas modē!!! (platie džinsi, beretes)
…