pārpilns, viņa atlētiskais, muskuļotais stāvs pauž apņēmību ziedoties, lai pilnībā realizētu Dieva plānu.
10.slaids „Ādama radīšanas” aina ir viens no izcilākajiem un, jāteic, populārākajiem rietumu mākslas „svētumiem”. Mikelandželo atveido Ādamu kā skaistu, spēcīgu, nobriedušu jaunekli tajā brīdī, kad Dievs caur savu izstiepto roku dos viņam dzīvības enerģiju. Dieva radošais impulss, šķiet, ieplūst visā, ko skāris viņa domu un gribas spēks. Visa radība ieguvusi konkrētus apveidus, pakļaujoties dievišķā prāta un harmonijas likumiem. Radītie mākslas tēli ar lielu pārliecības spēku pauž renesanses laikmetam raksturīgo neoplatīnisko nostādni, ka dievišķais skaistums un gudrība vispilnīgāk iemiesojas tieši viņa radītajā pasaules kārtībā, lietās un parādībās, jo īpaši cilvēkā, ko radītājs iecerējis kā sava gara līdzinieku. . Jāpiezīmē, ka tieši šai kompozīcijas daļai ir atvēlēts, nosacīti lielākais laukums un tā atrodas visa mākslas „galerta” pašā centrā.
11.slaids Kapa pamatdizainu veidojis Vasari, itāļu mākslinieks, rakstnieks, arhitekts un vēsturnieks. Mikelandželo kaps atrodas Florencē, Itālijā. Santa Croces baznīcā. Attēlots pats Mikelandželo un trīs sēdošu sieviešu skulptūras. Katra no tām apzīmē svarīgu Mikelandželo dzīves sastāvdaļu – glezniecību, tēlniecību un arhitektūru
…