1.Tradicionālā mārketinga definīcijas to kopīgais un atšķirīgais
Mārketings-uzņēmuma vadības process,kas nosaka un prognozē klientu prasības un apmierina tās nodrošināt uzņēmuma vai organizācijas peļņu (Apvienotās Karalistes sertificētais mārket.institūts)
Mārketings-process,kas ietver sevī preču un pakalpojumu projektu plānošanu un izstrādi,cenu noteikšanu,plānošanu,veicināšanu un preču sadali,lai,ievērojot klientu vēlmes,sasniegtu uzņēmuma mērķus (Amerikas mārket.asociācija)
Mārketings-uzņēmuma darbības filosofija,kas virzīta uz klientu vēlmju un vajadzību apmierināšanu,nodrošināt panākumus uzņēmumam (Filips Kotlers)
Kopīgās iezīmes:
Klientu vajadzību un velmju apmierināšana;
Uzņēmuma mērķu sasniegšana – gūt peļņu
Atšķirīgās iezīmes:
2.Starptautiskais tūrisms un ekonomiskās izmaiņas 21.gs
Starptautiskais tūrisms -ne algots darbs, ne mainīta dzīvesvieta
21.gs potenciālās nozares:
Informātika un komunikācija
Finanšu pakalpojumi
Mēdiju izaugsme
Mazumtirdzniecība
Izglītība
Aviotransports un ar to saistītais
Radošās industrijas(mūzikas,filmas,teātri)
Māksla un kultūra
Brīvā laika,rekreatīvais,sports..
Ceļojumu tūrisms un viss kas ar to saistīts(atrakciju parki,izstādes,viesmīlības iestādes)
…