Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:252141
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
3.  Mārketinga Definīcija   
4.  Mārketinga process – klients   
5.  Mārketinga process – analīze un pētījumi   
6.  Mārketinga process – reklamēšana   
7.  Mārketinga stratēģiskā plānošana   
8.  Attīstība   
9.  Mārketinga mikss   
10.  Mārketinga vide   
11.  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga vide
Uzņēmumu mārketings un darbība tirgū notiek vidē, ko veido apkārtējā sabiedrība, pārējo uzņēmumu darbība un valsts institūcijas. Mārketinga vidi dala divās daļās: makrovidē un mikrovidē.

Secinājumi
Mārketings ir ilgs sarežģīts process
Mārketingā ir jādomā par pilnīgi visu – kvalitāti, cilvēku viedokli, reklāmām u.t.t. Lai mārketinga process būtu veiksmīgs ir jādomā par klientiem – viņu idejām, ko viņi vēlās un vai pat klientam prece interesē. Mārketinga procesā pēta veidus, kā piesaistīt klientus.
Mārketinga procesu ietekmē produkta kvalitāte, sabiedrības un citi faktori
Ja precei ir nekvalitatīva – tas ātri tiks noskaidrots mārketinga procesā. Mārketinga procesu var ierobežot dauzi faktori, sākot ar likumdošanu, beidzot ar dabas apstākļiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties