Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:844674
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.07.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Konversiāls mārketings
Izlaižot jaunu Lexus zīmolu, uzņēmums vēlējās iekarot daļu no Mercedes segmenta Amerikas tirgū un pārdot automašīnas ar lielu maržu.  Sākumā viņi tika uztverti kā neveiksmīgo Mercedes kopiju attēlotāji. Lai ieinteresētu vairāk augsta līmeņa zīmola fanu, Toyota samazināja vairāk budžeta modeļu dizainu un sāka rīkot vēl nebijušas akcijas, apmainoties ar jaunu Lexus pret lietotu Mercedes. Pateicoties tam, uzņēmums spēja palielināt mērķauditorijas interesi un stiprināt Lexus statusu klientu acīs.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties