Četri interesantākie
Partizānu- orientējas uz idejas ģenerēšanu, to realizāciju, ieguldot maz finansu līdzekļu (jāgūst maksimāla peļņa, izmantojot minimālus resursus, ar tendenci patstāvīgi samazināt izdevumus, sasniedzot mērķus).
Smaržu- novērst traucējošu aromātu un radīt labvēlīgu, smaržīgu vidi, kas savukārt nodrošina lielāku preču un pakalpojumu pārdošanu un noietu tirdzniecības centros, bankās, kurpju veikalos, ceļojumu aģentūrās, frizētavās, restorānos, būvmateriālu veikalos un citur. Izmantotās smaržas turklāt uzlabo arī darba ražīgumu.
Viral- galvenais uzdevums ir nodot konkrētu ziņu tālāk, maksimāli daudz cilvēkiem, veidojot procesus, kas līdzīgi epidēmijai izplatās sabiedrība’un viedo zīmola atpazīstamību (izmantojot internetu, šī tehnika rezultātus sasniedz īpaši ātri un plaši)
Buzz- ideja ir panākt interesi, diskusijas, neizprati un pat baumas par to, kas tad īsti tiek reklamēts. Sastāv no 2-3 daļām. (piemēram, žurnāls „Lilit” ar savu reklāmu.
Reklāmas galvenā doma –
“Man ir cits!”....Žurnāls....)
Izvēlies 1 uzņēmumu un raksturo tā mārketingu:
Coca cola. Dzērienu Coca- cola izgudroja Atlantā (ASV), 1886.g. 8.maijā, Džons Stits Pembersons (farmaceits) un dzēriens tikai patentēts kā ārstniecisks līdzeklis „pret jebkādiem vciegliem nervu sistēmas traucējumiem” (jo tā sastāvā bija kokas lapo daļas, no kā iegūst kokaīnu).
Šobrīd Coca- cola ir vispopulārākais dzēriens pasaulē.
Pašlaik Coca- cola ir uzsākusi jaunu mārketinga kampaņu, kuras ietvaros ražotājs dos iespēju 3 blogeriem apceļot 206 valstis.
Kas jādara?
„Šoreiz galvenais nav izvirzīt centrā zīmolu Coca-cola, bet gan izstāstīt stāstu, kas rada asociācijas ar prieku un līksmību, radot saikni arī ar zīmolu Coca Cola.”
…