Aprakstīti 16 dažādi mārketinga triki
1. Lētākās preces (piemēram, ar atlaidi) izvirza priekšplānā. To izmanto kā ievilināšanas metodi, lai pircējiem radītu priekšstatu, ka preces veikalā nav dārgas.
2. Preces pa pircēju virzības ceļu izvieto no lētākās uz dārgāko vai lēto liekot pamīšus ar dārgo.
3. Stendos vistuvāk pircējam liek preci, kurai īsāks derīguma termiņš.
4. Izmanto savienojamo preču principu jeb šķērspārdošanu. Piemēram, alum blakus noliek čipsus, spageti – kečupu, telpaugiem – augsni. Mudina pircēju vienas vietā nopirkt divas preces – vai arī tieši otrādāk – produktu grupas «izmētā» pa visu veikalu, lai, kamēr klients izstaigā visu veikalu, pa ceļam pamana un nopērk citus produktus
5. Kases tuvumā un ejās novieto impulsa preces. Pircējs tās neplānoja iegādāties, varētu mierīgi bez tām iztikt, bet, ja ir pa rokai, iemet preci iepirkumu grozā.
6. Pircējs parasti tirdzniecības zāles pirmo trešdaļu izstaigā ātrākā tempā nekā pārējo veikala daļu.