Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:168913
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

viens no lielākajiem uzņēmumiem, kas savu produkciju realizē izmantojot tiešo pārdošanu.
Latvijā AVON darbojas kopš 1996.gada.
Mārketinga plānu ir izstrādāts lai varētu izprastu kā labāk realizēt viņu produkciju, iegūt vairāk klientus un lielāku peļņu.
1.SITUĀCIJAS ANALĪZE
SIA „AVON Cosmetics” ir liels konkurents citiem uzņēmumiem, kas izplata savu produkciju izmantojot tiešo pārdošanu.
Tiešā pārdošana ir preču un pakalpojumu pārdošana klientiem, kas balstās uz personiska kontakta pamata.
SIA „AVON Cosmetics” konsultanta galvenais darba rīks ir katalogs.
SIA „AVON Cosmetics” potenciālie klienti ir vecumā no 16 – 65 gadu vecumam, produkcija ir paredzēta sievietēm, bet ir piedāvājums arī vīriešiem, AVON klientiem ir jābūt maksātspējīgiem.
 Lielākie konkurenti manā darba teritorijā ir citi AVON daudzie konsultanti, kā arī konsultanti, kas izplata Oriflame un Faberlic kosmētiku.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties