viens no lielākajiem uzņēmumiem, kas savu produkciju realizē izmantojot tiešo pārdošanu.
Latvijā AVON darbojas kopš 1996.gada.
Mārketinga plānu ir izstrādāts lai varētu izprastu kā labāk realizēt viņu produkciju, iegūt vairāk klientus un lielāku peļņu.
1.SITUĀCIJAS ANALĪZE
SIA „AVON Cosmetics” ir liels konkurents citiem uzņēmumiem, kas izplata savu produkciju izmantojot tiešo pārdošanu.
Tiešā pārdošana ir preču un pakalpojumu pārdošana klientiem, kas balstās uz personiska kontakta pamata.
SIA „AVON Cosmetics” konsultanta galvenais darba rīks ir katalogs.
SIA „AVON Cosmetics” potenciālie klienti ir vecumā no 16 – 65 gadu vecumam, produkcija ir paredzēta sievietēm, bet ir piedāvājums arī vīriešiem, AVON klientiem ir jābūt maksātspējīgiem.
Lielākie konkurenti manā darba teritorijā ir citi AVON daudzie konsultanti, kā arī konsultanti, kas izplata Oriflame un Faberlic kosmētiku.…