Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:111950
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Jānosaka tirgus pozīcija un jānovērtē uzņēmuma spēks
Tirgus pozīcija raksturo uzņēmuma stāvokli tirgū: tirgus daļu, ģeogrāfisko izvietojumu, klientus, personālu, uzņēmuma tēlu, pielietotās mārketinga metodes un stratēģijas.
Tiek nodalīti divi atšķirīgi produktu veidi: taustāma prece un pakalpojums.
Spēku veidojošie faktori.
Finanšu resursi un kredītspēja
Tehnoloģija
Uzņēmuma tēls un zīmols
Personāls
Vērtīgie un lojālie klienti.
Tad, kad ir pabeigta tirgus pozīcijas analīze, var izvirzīt finanšu un stratēģiskos mērķus.
Nākamais plānošanas posms paredz mērķiem un resursiem atbilstošu stratēģiju izvēli. Viena mērķa sasniegšanai parasti izmanto vairākas stratēģijas. Stratēģiju realizācija reāli atspoguļojas uzņēmuma biznesa vai mārketinga plānā.
Mārketinga plānošanas noslēdzošais posms ir kontroles mehānisma izveidošana. Kontrole paredz uzraudzību par notiekošajiem procesiem, to analīzei un nepieciešamo korekciju veikšanai.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1112236
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties