Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:233948
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

"Mazsalacas meteorīts"
Mobilo sakaru kompānijas Tele2 mārketinga akcija 2009. gada 25. oktobrī, kas ievadīja reklāmas kampaņu par jaunu kompānijas tarifu plānu "Meteorīts". Akcija izraisīja starptautisku ažiotāžu un tās organizatoriem nācās publiski atvainoties un kompensēt radītos izdevumus.

Tiešais mārketings
Reklāmas veids, kas uzrunā katru potenciālo pircēju/klientu individuāli, un līdz ar to dod lielāku atdevi visam mārketinga pasākumam kopumā.
Tiešais mārketings ir ziņojumu izsūtīšana klientam un mudināšana uz darbību, kas ietver pozitīvu klientu atsauksmju izmantošana mārketinga aktivitātēs.

Vispopulārākais - Tiešais pasts. Tiešais pasts tiek izmantots, lai reklamētu tirdzniecību caur pasta katalogiem.
Pateicoties tehnoloģiju progresam, attīstījās jauni kanāli, piemēram, telefons, fakss, internets, SMS, MMS u.c.
Uzņēmumi, kas Latvijā nodarbojas ar tirdzniecību pa pastu, pārsvarā ir no ārvalstīm. 

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties