Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:655915
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Maģistra darba pētījuma objekts ir fotopreču un pakalpojumu uzņēmumi, pētījuma priekšmets – mārketinga kontrolinga izpēte.
Maģistra darba mērķis ir izpētīt mārketinga kontrolingu un pilnveidot to izstrādāšanas stratēģijas.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, nepieciešams:
Izpētīt kontrolinga zinātniskās koncepcijas un attīstību.
Noteikt stratēģiskā un operatīvā mārketinga kontrolinga būtību.
Izpētīt mārketinga kontroliera lomu un uzdevumus uzņēmumu darbībā.
Izpētīt kontrolinga informācijas sistēmu un izstrādāt mārketinga kontrolinga informācijas sistēmu.
Izstrādāt mārketinga darbības efektivitātes novērtēšanas rādītāju sistēmu.
Izstrādāt mārketinga kontrolinga sistēmas izveidošanas modeli.
Pielietot izstrādātās novitātes uzņēmumā, kas nodarbojas ar fotopreču un pakalpojumu tirdzniecību.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties