Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:919033
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings – uzņēmējdarbība, kas saistīta ar preču un pakalpojumu plūsmas virzīšanu no ražotāja pie patērētāja
Tirgzinības – ekonomikas nozare, kas nodarbojas ar preču sadales un maiņas jautājumiem.
Tirgus – visi preču un pakalpojumu esošie un potenciālie pircēji
Industriālais jeb ražotāju tirgus – šā tirgus dalībnieki ir uzņēmumi, organizācijas, kas preces un pakalpojumus pērk ražošanas procesam (citu preču un pakalpojumu ražošanai)
Starpnieku tirgus – tā dalībnieki ir organizācijas un indivīdi, kas preces un pakalpojumus pērk to tālākai pārdošanai un preces gūšanai
Valsts institūciju tirgus – preces un pakalpojumu pērk valsts organizācijas (komunālie dienesti, skolas, bērnudārzi utt.), lai ražoti citas preces un pakalpojumus vai patērētu tās, nodrošinot savu darbību.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties