Mārketinga darbība
Mārketings ir nepieciešams jo:
uzņēmumam parāda darbības virzienus, ņemot vērā esošās un gaidāmās tirgus vajadzības.
rada apstākļus, kas sekmē uzņēmuma pielāgošanos tirgum un dod iespēju veidot patērētāju vajadzības;
sekmē resursu labāku izmantošanu, jo sniedz informāciju par uzņēmumam lietderīgiem preču / pakalpojumu veidiem;
Patērētājs gūst produkcijas sortimenta paplašināšanos, elastīgākas cenas un servisa kvalitātes uzlabošanos
Mārketinga darbības mērķi
Mārketinga darbība sevī ietver konkrētus uzdevumus, kas attiecas uz:
Plānošana;
Cenu veidošana;
Preču sadale un virzīšana tirgū;
Tirgus komunikāciju nodrošināšana;
Reklamēšana;
.......
Mārketingā viss ir atkarīgs no tā, kādā līmenī, kas un kādā veidā to lieto!!
…