Ekonomikas attīstība un piedāvājuma klāsta paplašināšanās
Dzīves līmeņa paaugstināšanās un pirktspējas palielināšanās
Konkurences pieaugums un klienta izvēles iespēju palielināšanās
Zinātniski tehnoloģiskais progress un ilgtermiņa investīcijas piedāvājumu konkurētspējas nodrošināšanā.
Tirgus globalizācija.
Mārketings ir nepieciešams jo:
uzņēmumam parāda darbības virzienus, ņemot vērā esošās un gaidāmās tirgus vajadzības.
rada apstākļus, kas sekmē uzņēmuma pielāgošanos tirgum un dod iespēju veidot patērētāju vajadzības;
sekmē resursu labāku izmantošanu, jo sniedz informāciju par uzņēmumam lietderīgiem preču / pakalpojumu veidiem;
Patērētājs gūst produkcijas sortimenta paplašināšanos, elastīgākas cenas un servisa kvalitātes uzlabošanos.…