Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:136292
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Rotaļa kā galvenais darbības veids:
O. Svenne: “Rotaļādamies bērns mācās pazīt apkārtni un pats sevi, savas prasmes (ko es varu un ko es protu), sāk apzināties savas spējas, rotaļas māca ielūkoties savā un arī citu uzvedībā”.
D. Lieģeniece: “Bērni rotaļās izdzīvo savas problēmas un jūtas, tāpēc rotaļa ir galvenais ceļš, kā pieaugušais var izzināt bērna emocionālos pārdzīvojumus”.
. I. Sečenovs: “Bērnam piemīt iedzimta ļoti vērtīga neiropsihiska īpašība – cenšanās izprast apkārtni. Tā izpaužas bērna jautājumos pieaugušajiem, kā arī viņa rotaļās”.
A. Makarenko: “Rotaļa pirmsskolas vecumā ir norma, to izraisa aktivitātes nepieciešamība, kustību, jaunu iespaidu vajadzība”.
Dienas ritms kā bērna attīstības sekmētājs:
J. A. Komenskis: “Bērna attīstība ir ritmiska. Pieaugušajiem ir jāatceras, ka daba nemīl lēcienus, bet virzība uz priekšu ir pakāpeniska”.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties