PEDAGOĢIJAS ZINĀTNIEKU ATZIŅAS PAR MĀCĪBU EKSKURSIJĀM
Ekskursijas ir bijusi nozīmīga izglītošanas procesa sastāvdaļa visos laikos;
Angļu filozofs F.Bērons atzīst, ka zināšanas un gudrība nav jāmeklē grāmatās, bet dzīvē un dabā;
Krievu pedagoga Ļ.Tolstoja atzinums, ka vislabāk mācīties un sniegt bērniem priekšstatus par apkārtējo vidi ir reālajā īstenībā;
Latviešu kultūras darbinieka A.Kronvalda apgalvojums, ka dabā valdošās sakarības jāapgūst, sākot ar tuvākās apkārtnes un paša cilvēka tuvāku iepazīšanu.
MĀCĪBU EKSKURSIJA- VIENA NO MĀCĪBU ORGANIĀCIJAS FORMĀM
Mācību ekskursijas vieta mācību procesā;
Šīs metodes didaktiskie mērķi:
Nodrošināt saikni ar reālo dzīvi,
Veicināt dzīves prasmju apguvi,
Aktivizēt izziņas procesus.
Mācību ekskursijas saikne ar citām mācību organizācijas formām (piem, ar āra nodarbību, projektu darbu, kooperatīvo mācīšanos u.c.).…