“Tikai atpūsties...” 20% - vecumā 50-70 gadi vai jauns, vidēja izglītība, nav skaidra sapratne par LT, svarīga mājas apkārtne un atrašanās vieta, uzticas kvalitātes kategorijām un zīmoliem
“Stilīgais klients” 24% - jauni (20-30 gadi) pārīši, LT izprot kā G&B vai brīvdienu mājas, svarīga apkārtne, izklaides iespējas un drošība, būtisku lomu spēlē telpu aprīkojums
“Ideālists” 9% - jauni (20-30 gadi) neprecējušies vai ģimenes ar vairākiem bērniem, galvenokārt LT pakalpojumus izmanto tikai savā valstī, LT izprot kā G&B, ražojošu saimniecību vai kempingu, svarīga personiskā attieksme un uzmanība
“Īslaicīgais ceļotājs” 23% - pusmūža cilvēki, augsta izglītība, zemāki ienākumi, regulāri izmanto LT pakalpojumus, nav skaidra priekšstata par LT, svarīgas kvalitātes kategorijas un ērta un droša rezervēšana
“Prasīgais klients” 9% - pusmūža, augsta izglītība, augsti ienākumi, regulāri izmanto LT pakalpojumus ne tikai savā bet arī citās valstīs, LT asociē ar ražojošu saimniecību vai G&B, svarīgi pilnīgi visi kvalitātes aspekti…