Pašreiz, 21. gadsimtā, pieprasījums ir pēc cilvēkiem, kuri
ir spējīgi uz izaugsmi;
orientējas uz savas izglītības līmeņa nepārtrauktu paaugstināšanu;
ir pietiekami elastīgi un gatavi pielikt pūles, lai atrastu savu vietu mainīgajā pasaulē.
UNESCO Starptautiskās komisijas ziņojumā uzsvērtais:
izglītības politikai skolu izglītības kvalitātes jautājumos būtu jārisina no trim viedokļiem:
Pedagogu darbības kvalitātes uzlabošana (sākotnējā izglītošana, tālākizglītība (mūžizglītība) un citi pasākumi).
Izglītības programmu izstrādāšana un pilnveidošana (vienlaicīgi attīstot mācīšanas metodes, mācību materiālus, grāmatas, datoru izmantošanu u.c.).
Skolu vadīšana ir trešā joma, kurā var panākt kvalitatīvu skolu izglītības uzlabojumu.…