Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:222158
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Visaptveroša kvalitātes pārvaldība (TQM)
Visaptveroša kvalitātes pārvaldība jeb Total Quality management ir visu funkciju un procesu integrācija uzņēmumā ar mērķi sasniegt nepārtrauktu preču un pakalpojumu kvalitātes uzlabošanos.
Tā ir sistemātiska visa liekā un nevajadzīgā likvidācija, kas iepriekš radīts nepilnīgu uzņēmuma darbības sistēmu ietvaros.
Visas uzņēmuma aktivitātes un pūles ir šīs sistēmas sastāvdaļa, un nav iespējams izmainīt vienu šīs sistēmas daļu tā, lai tas neskartu pārējo sistēmu.
Visaptveroša kvalitātes pārvaldība (TQM)
Deminga teorija (I):

Pastāvīgi ir jādomā par iespējamiem ražotā produkta un sniegtā pakalpojuma uzlabojumiem ar mērķi kļūt konkurētspējīgākam, nezaudēt tirgus daļas un piedāvāt darba vietas.
Ieviest uzņēmumā savu filozofiju. Ņemot vērā, ka ir pienācis jauns ekonomiskais laikmets, rietumu uzņēmumiem ir jābūt gataviem sekmīgi konkurēt, būt atbildīgiem par savu darbību, kā arī jābūt atvērtiem pārmaiņām.
Ir jāpārstāj būt atkarīgiem no dažādām pārbaudēm, lai sasniegtu kvalitāti. Ir jālikvidē nepieciešamība pēc dažādām masveida pārbaudēm, pirmajā vietā liekot produktu kvalitātes uzlabošanu.
Ir jāizbeidz prakse apbalvot uzņēmumus, pamatojoties uz to piedāvātās preces cenu vien. Tā vietā, lai raudzītu, kā samazināt preces cenu, ir jādomā par preču ražošanas pašizmaksu samazināšanu. Ir jāvēršas pret piegādātāju par katru nekvalitatīvu preci, kuru tas piegādājis.
Pastāvīgi jāuzlabo produkcijas ražošanas un pakalpojumu sniegšanas process, lai panāktu lielāku produktivitāti, kas vienlaikus samazinās arī izmaksas.
Darba vietā būtu jāorganizē apmācības un treniņi.
Deminga teorija (II):

Vadības loma uzņēmumā ir palīdzēt darbiniekiem, tehnikai un rīkiem darīt savu darbu labāk. Kvalitātes pārvaldības vadības uzdevums ir līdzīgs – vajadzības gadījumā pārbaudīt un palīdzēt.
Ir jāaizdzen jebkādas bailes, kas traucētu efektīvi strādāt uzņēmuma labā.
Ir jānojauc barjeras, kas uzceltas starp uzņēmuma struktūrvienībām. Cilvēkiem, kuri veic pētniecības darbus, veido dizainu, pārdod vai ražo, ir jāstrādā kā vienai komandai, lai spētu paredzēt problēmas ražošanā, produkta lietošanā vai pakalpojuma saņemšanā.
Uzņēmumā ir jālikvidē jebkuri saukļi, kuri pieprasītu simtprocentīgu kvalitāti, nulli brāķu vai jaunus produktivitātes līmeņus.
a Jālikvidē produkcijas kvotas. Tās ir jāaizstāj ar efektīvu vadību.
b Arī mērķi, kas izteikti ciparos, ir aizstājami ar efektīvu vadību.
Jānojauc barjeras, kas laupa darbiniekiem lepnumu par savu darāmo darbu. Uzraudzības atbildība ir jāpārvērš par kvalitatīvu pārraudzības mehānismu.
Jāievieš spēcīga izglītības un pašizglītošanās programma.
Ir jāpanāk, ka uzņēmuma pārmaiņās piedalās ikviens darbinieks.
TQM galvenais mērķis ir piedāvāt
klientam kvalitatīvu produktu.
Visas aktivitātes uzņēmumā ir
jāorganizē tā, lai beigās tiktu
sasniegts to galvenais mērķis –
apmierināts klients. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1124365
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties