Standarta prasības tiek izvirzītas atbilstoši uzņēmumā vai organizācijā apzināmajiem, ieviešamajiem, vai arī pilnveidojamajiem procesiem ceļā uz klienta apmierinātības nodrošināšanu
Visa kvalitātes vadības sistēma (KVS) balstās uz procesa pieeju: noslēgtas, sakārtotas sistēmas izveide, kur katrā posmā tiek nodrošinātas savas prasības, sava pārvaldība, kontrole, atbildība.
KVS jāievieš, lai:
paaugstinātu organizācijas konkurētspēju
paaugstinātu organizācijas darbības efektivitāti
nodrošinātu organizācijas izeju starptautiskajā tirgū
uzturētu sadarbību ar ārvalstu partneriem
vienkāršāk piesaistītu investīcijas
samazinātu pretenzijas organizācijas produkcijas (pakalpojumu) kvalitātei
palielinātu biznesa vērtību.
Darbības sfēra:
Standarts nosaka kvalitātes* vadības sistēmas prasības, kas nepieciešamas, lai organizācija:
demonstrētu spēju konsekventi piegādāt produktu, pakalpojumu, kas atbilst klienta vēlmēm un attiecīgās reglamentētās sfēras prasībām;
nodrošinātu klientu apmierinātību ar efektīvas sistēmas lietošanu, ieskaitot procesus sistēmas nepārtrauktai uzlabošanai un atbilstībai klientu un attiecībās reglamentētās sfēras prasību nodrošināšanai.…