Par apkalpošanas kultūru ,tad, kā redzam attēlā, esmu izveidojusi tabulu!
Tirdzniecības darbinieku izskata vērtējams labi ir Rimi, toties Top un Mego veikalā, novērojamas vecas un caurumainas, netīras formas.
Attieksme pret pircēju – šo vērtēju pēc kasiera – sasveicināšanās, atvadām un summas nosaukšanu, tad Rimi bija nelaipnas pārdevējas, toties Mego un Top veikalos pārdevējas ir laipnas.
Sniegtās info atbilstība- Mego nepratta atbildēt uz jautājumiem, toties TOP veikals prata atbildēt, jo katrā produktu nodaļā strādā pārdevējs, kas pārzina savu nodaļu un preces.
Ar Rimi ir savādāk. Rimi veikalā ir nezinoši pārdevēji, jo tie strādā tikai pie kulinārijas, konditorejas un augļu nnodaļa, zālē pārdevēju nav, jo Rimi piekopj nakts kraušanas- zāles papildināšanas darbus.. Tas pats par pārdevēja zināšanu preču izvietojumam zālē, tie, kas strādā savās nodaļās, kas ir īstermiņa prece, augļi, konditoreja , kulinārija nepārzin un arī zālē nav neviena , kam pajautāt. Mego bija attieksmē – meklē pati, tur kaut kur ir!
Par valodu, tad mani kā klientu neapmierināja Mego.
…