7.Klientu apkalpošanas organizācija
Organizācijā visbiežāk tika pielietoti netiešie klientu apkalpošanas kanāli (e-pasts, telefons);
Bija veikti ienākošie un izejošie zvani. Telefonsarunas laikā tika ievērota sarunas kultūra (laipnība, pozitīvs noskaņojums, smaids).
Darbavieta iedalās: atpūtas zonā un darba zonā.
Ģērbšanas stils: Lietišķais un «smart casual» (brīvs apģērbs, bet tai pat laikā elegants un moderns).
Biroja telpu iekārtojums ir ļoti ērts, ar mūsdienīgu dizainu, kondicionieri un labu apgaismojumu visās zonās.
Secinājumi
Prakses laikā esmu nostiprinājusi savas teorētiskās zināšanas lietvedībā, labāk iepazinos ar daudziem likumiem un Ministru kabineta noteikumiem, kā arī ieguvu praktiskās darba iemaņas dažādos juridiskajos jautājumos.
Priekšlikumi
Pieņemt vēl vienu darbinieku (jurista palīgu), jo esošajā nodaļā pastāv liela slodze, līdz ar to laika trūkums kavē esošās darbības jomas attīstību.
Iegādāt kādus telpaugus ofisā.
…