Vadām krīzes komunikāciju (krīzes menedžments)
• Rīcības plāna izstrāde krīzes situācijās
• Komunikāciju vadība krīzes laikā
• Krīzes seku novēršana (komunikāciju jomā)
• Potenciālo krīzes situāciju apzināšana
• Preventīvie pasākumi krīzes situāciju novēršanai
• Personāla sagatavošana krīzes situācijām
• Krīzes situāciju testēšana
Krīzes situācijas nopietni ietekmē kompānijas attiecības ar dažādām sabiedriskajām grupām (klientiem, partneriem, investoriem vai akcionāriem). Taču svarīgākais ir tas, ka krīzes sekas var negatīvi iespaidot sabiedrības viedokli par kompāniju uz daudziem gadiem. Tāpēc šādās situācijās ir nepieciešama īpaša komunikāciju stratēģija, kuras uzdevums ir nepieļaut, ka sabiedrības apziņā formējās un nostiprinās negatīvs kompānijas tēls.
Krīzes situāciju raksturo:
• Izsmeļošas informācijas trūkums par incidentu
• Ātra un neparedzama situācijas attīstība
• Nepieciešamo līdzekļu vai iespēju trūkums, lai kompānija varētu efektīvi īsā laikā likvidēt krīzi
• Pastiprināta interese no masu informācijas līdzekļu (MIL) un sabiedrības puses
• Nepieciešamība pēc īpašas komunikāciju programmas
• Sabiedrības viedokļa formēšanās attiecībā pret uzņēmumu…