Noieta veicināšana
definīcija
Viens no izplatītākajiem mārketinga komunikācijas veidiem, kas ietver visa veida atlaides, loterijas, viktorīnas, kuponus, bezmaksas paraugus, izdevīgu kredīta noformēšanu u. t. t. ir noieta veicināšana. Noieta veicināšana ir īslaicīga preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana.. Šo veidu vajadzētu izmantot, ja reklāma rada pievilcīgu markas tēlu, tomēr nepietiekami stimulē patērētāju to iegādāties(5)
Rīta kafija
Darbību sākt ar cilvēku piesaistīšanas akciju jeb “degustācijas cenām”, sākuma periodā limitētu laika posmu piedāvājot atlaides
Caur interaktīvā mārketinga resursiem izplatīt akcijas un loterijas kā arī kuponus.
Alternatīvais mārketings
definīcija
Arvien populārāks kļūst alternatīvais mārketings. Alternatīvā mārketinga veidu ir ļoti daudz un dažādi, vairāki no tiek balstās arī uz tradicionālajām mārketinga metodēm, tikai izmainot informācijas pasniegšanas veidu un vidi, šo procesu bagātinot ar īpašu izdomu un oriģinalitāti. Alternatīvais mārketings ir visas netradicionālās metodes, kā piesaistīt patērētāju uzmanību savam uzņēmumam un produktam. Pielietojot alternatīva mārketinga metodes, ne vienmēr no patērētāja, pircēja tiek sagaidīta nekavējoša rīcība — pirkt. Drīzāk, tas veicina cilvēku uzmanības pievēršanu konkrētam uzņēmumam un ilgtermiņa sadarbības izveidošanu(6)
Rīta kafija
Sponsorēt jauniešu sporta komandu (Iegādāties formastērpus un bumbas ar firmas logotipiem)
…