Komunikācijas metodes un kanāli
Personiskā komunikācija
Ceļojošās izstādes
Drukāti informatīvi materiāli
Publicitāte masu medijos
Stratēģiskas partnerattiecības ar biedrībām, organizācijām un uzņēmumiem
Publicitāte sociālajos tīklos
Informācijas izplatīšana izmantojot sabiedrībā populāru un respektētu cilvēku kā kampaņas aizbildni-‘seju’.
Nepieciešamie resursi:
Finansiālie resursi (kampaņas budžets)
Cilvēkresursi (personāls, brīvprātīgie)
Laika resursi
Sadarbības partneri/ sponsori
(Tehniskais) kapitāls (piem. lauksaimniecības tehnikas, mājlopu noma utt.)
Sadarbības partneri:
Valdība/pašvaldības (informatīvie, sociālie un kulturālie centri)
Organizācijas (piem. Latvijas Pasts, Latvijas Televīzija, Radio)
Vietējie uzņēmēji (entuziasms, labklājības veicināšana)
Rezultātu mērījumi un vērtēšana
Noteikt efektīvākās komunikācijas metodes
Nodemonstrēt kampaņas efektivitāti
…