Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:774706
 
Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācijas stratēģijas galvenie vēstījumi
Galvenais vēstījums ka klāt ir rudens un slimību laiks – tātad īstais brīdis stiprināt imunitāti un “livol multi family gummies” ir labākais palīgs.
Informēt sabiedrību par imunitātes nozīmi un nepieciešamību to stiprināt.
Norādīt, ka dotais produkts bērniem gan garšo, gan patīk tā izskats, tāpēc vitamīna dzeršanas laiks ir tik pat labs kā našķu laiks, tomēr tas nesatur cukuru.
Informēt sabiedrību par katra produktā esošā vitamīna labvēlīgo ietekmi uz imunitāti un cilvēku kopumā.

Plānotie komunikācijas pasākumi

Monitorings un analīze
Visas komunikācijas laikā notiek sociālo tīklu monitornigs;
Analizēt kāda auditorija ir sasniegusi TV rezultātus vadoties pēc reitingiem;
Sekot līdzi facebook akcijas kampaņas aktivitātēm un noteikt uzvarētāju;
Noteikt cik cilvēki ir šo produktu iegādājušies un kādu peļņu ir nesis aptiekai un izplatītājiem
Noskaidrot, kāda ir mērķu auditorija, kas šo produktu iegādājusies biežāk.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties