Kopsavilkums
Nevalstiskās organizācijas kopējais mērķis ir popularizēt iespējamās misijas mācību programmu un piesaistīt skolām izcilus pedagogus, kas viesīs pārmaiņas. Rezultāta sasniegšanai izmantosim mārketinga komunikāciju stratēģiju. Stratēģija ietvers informējošu reklāmas kampaņu par programmu un organizāciju kā tādu. Akcijas laikā izplatīsim bukletus, uzsvaru liekot uz augstskolām, kā arī ievietosim reklāmu tv, radio un sociālajos tīklos.
Situācijas raksturojums
Komunikāciju plāna izpildi sāksim oktobrī – divi mēneši pirms programmas starta. Ŗeklāmas kampaņas laikā cilvēkiem būs iespēja reģistrēties atlasei. Reklāmā informēsim par iespēju piedalītes izglītības programmā, pēc kuras ir iespējams turpināt darbu skolā par pedagogu. Komunikācijas gaitā arī neaizmirsīsim popularizēt arī nevalstiskās organizācijas atpazīstamību un informēsim sabiedrību par mūsu darbiem un vērtībām. Reklāmas kampaņu noslēgsim 1. decembrī, kad sāksim dalībnieku atlasi.
…