TIPISKĀKĀS PROBLĒMAS JAUNU PRODUKTU ATTĪSTĪBAS PROCESĀ
Finansējuma trūkums
Jaunu ideju trūkums
Grūtības atrast klientus jaunajiem produktiem
Tirgus pētījumi vietējā un starptautiskā mērogā
Intelektuālā īpašuma aizsardzība, nacionālais patents un dizaina vai preču zīme
Konkurentu analīze
Augsti kvalificēta darbaspēka trūkums
Jaunu produktu attīstības komandas trūkums
Izejvielu, laika un iekārtu trūkums
"Madara Cosmetics"
Dibināta 2006. gadā jūlijā, Latvijā
Trīs gadu laikā kolektīvs izauga no 5 cilvēkiem līdz 30
Brenda nosaukums ir zieda nosaukums, kurš aug Latvijā, zinātniski to sauc – “Galium mollugo”
Kompānijai ir daudz balvu par produktu, par dizainu, pat par biznesa filosofiju
2007. gadā Madara saņēma balvu “Best of Latvia”
Sākumā asortiments sastāda tikai no 4 produktiem, taču tagad ir vairāk par 40
Madara paradījas arī partikas tirgū
Darbojas ne tikai Latvijas tirgū, bet vēl 30 valstīs
MOTO:
Deeper than skin (viņpus ādas)
FILOSOFIJA:
Skaistums, ko rada veselība, dzīvesprieks un siltums un vasara, ko Tu nes sev līdzi un dāvini ikvienam, ko sastopi savā ceļā. Patiesas emocijas, sirsnīgu smaidu, labvēlīgu un mīlošu attieksmi pret cilvēkiem un dabu. Tā ir sievišķība un skaistums to visdziļākajā nozīmē. Tas ir skaistums, kas neaizvainotu pļavas puķes, dabas gudrība un spēks.
…