Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:425359
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šodien es Jums pastāstīšu par jauna produkta izstrādāšanas stratēģiju un ar to saistītiem faktoriem.

2. Šajā prezentācija jūs dzirdēsiet par jauna produkta ieviešanas iespējām, lielākām neveiksmēm.
Prezentācijas 2. daļā pastāstīšu par produkta izstrādāšanas galveniem posmiem, un beigās par produkta izstrādāšanas organizāciju.

3. Jauna produkta ieviešana – 2 iespējas

4. Izstrādāt jaunu produktu ir ļoti riskanti. Dažādi pētījumi pierāda, ka apmēram 90% jaunievedumu izgāžas jau pirmajos gados. Pagājušajā gadā Amerikā tika izlaisti ap 34 tūkst. jauno preču (patērētāju preces, pārtika, kosmētika), un tikai 2% no iepriekšminētā bija veiksmīgi.

Lielākas neveiksmes.
5. 1985. gadā CocaCola mēģināja ieviest tirgū jaunu produktu – „New Coke”. Tai it kā piemita jauna formula, tomēr tā bija ļoti līdzīga jau pastāvošai, oriģinālai Kolai. Šis CocaCola kompānijas gājiens sagādāja lielus zaudējumus pārdošanas apjoma samazināšanas dēļ.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties