Šodien es Jums pastāstīšu par jauna produkta izstrādāšanas stratēģiju un ar to saistītiem faktoriem.
2. Šajā prezentācija jūs dzirdēsiet par jauna produkta ieviešanas iespējām, lielākām neveiksmēm.
Prezentācijas 2. daļā pastāstīšu par produkta izstrādāšanas galveniem posmiem, un beigās par produkta izstrādāšanas organizāciju.
3. Jauna produkta ieviešana – 2 iespējas
4. Izstrādāt jaunu produktu ir ļoti riskanti. Dažādi pētījumi pierāda, ka apmēram 90% jaunievedumu izgāžas jau pirmajos gados. Pagājušajā gadā Amerikā tika izlaisti ap 34 tūkst. jauno preču (patērētāju preces, pārtika, kosmētika), un tikai 2% no iepriekšminētā bija veiksmīgi.
Lielākas neveiksmes.
5. 1985. gadā CocaCola mēģināja ieviest tirgū jaunu produktu – „New Coke”. Tai it kā piemita jauna formula, tomēr tā bija ļoti līdzīga jau pastāvošai, oriģinālai Kolai. Šis CocaCola kompānijas gājiens sagādāja lielus zaudējumus pārdošanas apjoma samazināšanas dēļ.…