Kādā veidā var atrast ideju biznesam?
Unikālas biznesa idejas ir visur.
Jauns un unikāls risinājums var rasties, kad pierastie koncepti tiek apskatīti no cita skatapunkta.
Jāizpēta, kā strādā nozares uzņēmumi ārvalstīs un kādas ir pasaules šī brīža tendences.
Ir jārunā ar potenciālajiem zīmola lietotājiem – kādas ir viņu vajadzības un vēlmes, vai varbūt kas ir tas, kas viņu ikdienā pietrūkst.
Jāiedvesmojas no citu nozaru līderiem. Jāizpēta, kā viņi pozicionē savu zīmolu, kā viņi veido komunikāciju ar esošajiem un topošajiem klientiem un kur slēpjas viņu zīmola unikalitāte un veiksmīgums.
Idejas rodas spējot savienot divus savstarpēji nesaistītus punktus, kas ļauj paskatīties uz līdz šim pašsaprotamām lietām jaunā gaismā.
Idejai ir svarīgi būt īstajā laikā. Dažas idejas uzrunās patērētāju šodien. Citas jau būs nokavētas. Taču citas idejas sabiedrība vēl nesapratīs. Lielākā daļa no mūsdienu inovatīvajām idejām, cilvēkiem pirms desmit gadiem nebūtu saprotamas. Ir jāizdara prognozes, jāanalizē vēlamais tirgus un mērķauditorija.
Kas ir digitālais marķieris?
Digitālais marķieris ieskenē datorā grāmatas, žurnālus, vēstules.
Digitālais marķieris ir jāvelk pāri izdrukātajai informācijai (grāmatā, žurnālā u.c) un teksts uzreiz parādīsies datora ekrānā.
Digitālais marķieris ir savienojams ar datoru ar:
WI-FI;
Bluetooth;
USB.
…