SVID
+
Īsteno licencētu pirmsskolas izglītības programmu;
Kvalificēti pedagogi;
Pilnveidot sadarbību ar vecākiem;
Jaunu kopīgu tradīciju ieviešana iestādē;
Pilnveidot metodisko materiālu bāzi;
Ekoloģiskāka un veselīgāka vide;
Ieradumu veidošana zaļākai domāšanai;
samazinās atkritumu daudzums;
reālas iespējas izvērtēt vides aktivitāšu efektivitāti;
kopīgs un visiem zināms mērķis
komandas darbs plānošanā;
izglītības programmas apguve ārpus telpām;
mācību metožu dažādošana;
-
Dažu vecāku atbildības trūkums, neiesaistīšanās pedagoģiskajā procesā.
Ne vienmēr nodrošināta informācijas aprite iestādē;
Grupās pedagogiem nav datoru un interneta pieslēguma (darba plānu izveidei, informācijas apritei);
Liels izglītojamo skaits grupās;
Grūtības izglītot bērnus, kuru ģimenēs nerunā latviešu valodā;
Novecojusi izglītības iestāžu infrastruktūra (celiņi, pievedceļi, sporta laukumi);
Iestādes darbiniekiem var būt grūti pielāgoties jaunajām prasībām (piem., šķirot atkritumus);
Papildus pienākumi pedagogiem (Ekoskolu programmas un vides jautājumu iekļaušana mācību saturā);
Trūkst velonovietnes gan bērnu, gan pieaugušo riteņiem;
Vecāku nevēlēšanās vai iespēju trūkums nodrošināt bērniem laikapstākļiem piemērotu apģērbu;
Trūkst konteineru atkritumu šķirošanai;
Trūkst informācijas par pareizu atkritumu šķirošanu;
…