Īstermiņa vai ilgtermiņa kuponi: izlietošanas datuma ietekme uz akcijas izdevīgumu.
Problēma
KĀ OPTIMALI IZVĒLĒTIES KUPONA DERĪGUMA TERMIŅU, LAI MAKSIMIZĒTU IENESĪGUMU
Spēļu teorijas metodes bija viens no paņēmieniem, kas izmantots, lai pētītu kuponu ienesīgumus atkarībā no to derīguma termiņa
Pētījumā tiek apskatīts, kāpēc
kuponu izlietošanas termiņš parasti dažādām firmām atšķiras (firmas, kurām ir liela tirgus daļa piedāvā īstermiņa kuponus, tām kurām ir maza tirgus daļa – ar ilgāku termiņu),
ilgāks izlietošanas termiņš kādam produkta kuponam palielina ne tikai tā kupona, bet arī konkurējošo produktu kuponu izlietošanu,
kuponu derīguma termiņš ietekmē tā ienesīgumu
Izmantojot kuponus un piedāvājot atlaides pircējiem, firmas atsakās no daļas savas iespējamās peļņas
Svarīgi noteikt, vai kuponu izmantošana rada pietiekamu pārdošanas pieaugumu, lai tā atmaksātos
…