Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:309493
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mācību procesa mērķi:
Ir radīt situāciju, kurā sadarbības un mijietekmes procesā attīstās tās dalībnieku vispusīgas intrapersonālās (personas iekšējas) un interpersonālās (saskarsmes, sociālās) prasmes un īpašības (Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīca, 2000);
Nevajadzētu aizmirst, ka arī mācību vide ir viens no noteicošiem faktoriem skolēna darbībā un attīstībā (Stabiņš J., 2001).
Skolotājam svarīgi:
Radīt bērnos pozitīvu motivāciju, interesi piedalīties kādā uzdevumā;
Ļaut bērnam pieņemt pašam lēmumu, attīstīt savu ideju;
Veicināt ideju apmaiņu bērnu starpā;
Palīdzēt bērnam attīstīties vispusīgi, būt gatavam veiksmīgai dzīves darbībai;
Izmantot dažādus informācijas avotus, iegaumēt, domāt, spriest, lemt, organizēt sevi darbam, sadarboties ar citiem, sazināties, u.c.
Lai izmantotu interaktīvas mācību metodes:
Skolotājam pašam jābūt iekšēji brīvam, spējīgam improvizēt;
Noteikti jābut atvērtam bērniem un godīgiem viņu priekšā (Lapiņa L., Rudina., 1997);
Bērnam jājūt, ka skolotājs darbojas nepiespiesti, ka ļauj bērnam improvizēt.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties