Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:142212
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.02.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Integrēto mācību saturs
Sasniedzamais rezultātu var izvērtēt arī pēc domāšanas un mācīšanās dziļuma - Kādas darbības, kognitīvais process no bērna tiek prasīts kā sasniedzamais rezultāts?
Visbiežāk pielietotās taksonomijas /klasifikācijas shēmas/, lai izvērtētu mācību procesa kognitīvo un metakognitīvo dziļumu ir Blūma taksonomija vai SOLO taksonomija, kuru nolūks ir skaidri definēt un nošķirt dažāda veida sasniedzamos rezultātus bērnam.
0- Skolotājs nedara zināmu nodarbības sasniedzamo rezultātu vai tas notiek formāli, bērniem nesaprotami.
1- Skolotājs izvirza labi noformulētu mērķi, bet nepārliecinās, vai bērniem tas ir saprotams.
2- Skolotājs izvirza mērķi bērniem saprotamā valodā un pārliecinās, vai bērniem tas ir saprotams.
3- Skolotājs izvirza mērķi un skaidrus snieguma kritērijus, pārliecinās, vai bērniem tas ir saprotams.
4- Bērni iesaistās mērķu formulēšanā, precizēšanā, koriģēšanā.

Integrēto mācību saturs
Sasniedzamā rezultāta dziļums, balstoties Blūma taksonomijas principos:
Atceras - vai bērni var atkārtot informāciju?
Saprot – vai bērni var saviem vārdiem paskaidrot jēdzienus un idejas?
Pielieto – vai bērni var lietot informāciju jaunā kontekstā?
Analizē – vai bērni var aprakstīt/demonstrēt atšķirības starp jēdzieniem?
Izvērtē – vai bērni var pamatot viedokli par/ pieņemt lēmumus?
Rada – vai bērni var radīt jaunu produktu/ konstruēt zināšanas?

Integrēto mācību saturs
Bērna kognitīvās darbības dziļuma mērīšana var tikt veikta, izmantojot SOLO taksononomiju (structure of observed learning outcomes) (Biggs & Collis, 1982), kas atspoguļo bērna integrētās darbības dziļumu, t.i., par cik elementiem un attiecībām starp elementiem bērnam ir jādomā, lai atrisinātu kādu uzdevumu.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties