Nepietiekama apstākļu analīze
Piekrītu – JO, Veiksmīga sociālā mārketinga pārvaldīšana nozīmē prast un īstajā brīdī spēt izmantot gan paša uzņēmuma vēstījumu, gan dažādus interneta instrumentus un situācijas analīzi. Ideāli, ja dažādos sociālajos tīklos ziņojumi un publicētās fotogrāfijas vai video nedublējas, bet veiksmīgi papildina cits citu, turklāt vistrāpīgāk uzrunā konkrēto sekotāju grupu katrā tīklā.
Neprasme iziet no krīzes situācijām
Piekrītu – JO, Internets ir ideāla vide, lai krīzes situācijās ātri, lēti un efektīgi skaidrotu uzņēmuma nostāju konkrētā jautājumā vai sniegtu informāciju, kas var palīdzēt klientiem. Protams, tas tā ir tikai tad, ja ir pietiekamas prasmes.
Nepieredzējis darbinieks, kurš nepārzina situāciju uzņēmumā vai pat strādā no tā attālināti, krīzes situāciju var pārvērst vēl lielākā komunikācijas katastrofā. Īpaši nozīmīga šajā gadījumā ir spēja domāt vairākus soļus uz priekšu, kas, līdzīgi kā citas prasmes, attīstās, pieaugot pieredzei.
…